AquaZoo - Reisverslag uit Suawoude, Nederland van Wout Prins - WaarBenJij.nu AquaZoo - Reisverslag uit Suawoude, Nederland van Wout Prins - WaarBenJij.nu

AquaZoo

Door: Wout Prins

Blijf op de hoogte en volg Wout

14 November 2018 | Nederland, Suawoude

Vanmiddag zijn we in AquaZoo geweest. Ik heb een heleboel grappige dieren gezien, zoals de Moeraswallaby, de Rode panda, de Zuid–Amerikaanse zeebeer en de Witgezichtsaki. Nienke zei dat de Witgezichtsaki op opa Prins lijkt. Hier moest papa hard om lachen. Papa moet heel vaak lachen als opa voor gek wordt gezet. Het bezoek aan de dierentuin was een idee van meester Hein. In plaats van een saai hoofdstuk uit het natuurboek wilde hij ons de echte natuur laten zien. Soms heeft hij wel goede ideeën. Mama en Elvis zijn in de camper gebleven. Er mogen namelijk geen gewone honden in het park,
alleen blindengeleidehonden en hulphonden. Elvis is geen van beiden.
Hij zou een hele slechte hulphond zijn. Niemand wil geholpen worden door een hond die eigenwijs is en op hol slaat als hij een kat ziet.

Meester Hein heeft ons een opdracht gegeven in het park.
Nienke en ik moesten op een picknickbankje staan en een korte spreekbeurt houden over een dier uit het park. Nienke heeft haar spreekbeurt gehouden over Gestreepte stinkdieren. Ik heb onthouden dat ze ongeveer acht jaar kunnen worden, geen winterslaap houden en bijna alles lekker vinden. Ze vertelde ook dat stinkdieren bij dreiging hun staart optillen en een stinkende vloeistof naar hun vijand sproeien. Na afloop vroeg ze of ik familie was van de stinkdieren. Ze zei dat de geur van mijn onderbroeken ook vijanden kan verjagen. Ik werd woedend en wilde haar slaan en schoppen. Jammer genoeg hield papa me tegen. Gelukkig nam hij het daarna voor mij op. Hij gaf Nienke een onvoldoende. Ik kreeg een goed voor mijn spreekbeurt over de Nijlkrokodil.

Die rotstreek van Nienke zal ik niet gauw vergeten. Ik heb haar de oorlog verklaard. Ook heb ik papa en mama verteld dat ze nog steeds haar eten stiekem aan Elvis geeft. Mama schrok en moest huilen. Ze zei dat ze een afspraak met een eetdokter gaat maken. Nienke werd wild en gooide een tomaat naar mijn hoofd. Ik bukte en de tomaat spatte tegen het zijraam van de camper. Papa en mama werden niet eens boos op Nienke. Ze sloegen een arm om haar heen en zeiden dat ze van haar hielden. Ik snap niets van mijn ouders. Ze lijken wel bang voor die puberheks.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Suawoude

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 November 2018

Niet slapen

14 November 2018

AquaZoo

13 November 2018

Racemonster

11 November 2018

Op naar Friesland

09 November 2018

Ecomare
Wout

Lieve opa en oma Prins

Actief sinds 03 Nov. 2018
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 2424

Voorgaande reizen:

03 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: