Racemonster - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Wout Prins - WaarBenJij.nu Racemonster - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Wout Prins - WaarBenJij.nu

Racemonster

Door: Wout Prins

Blijf op de hoogte en volg Wout

13 November 2018 | Nederland, Sneek

Vanmiddag zijn we op de camping gebleven. Mama en ik hebben Kuise zusterkoeken gebakken. Typisch Fries zei mama steeds. Daarna zijn Nienke en ik naar de jachthaven gelopen. In de jachthaven ligt een enorme speedboot. De boot heeft een houten vloer en deftige witte leren banken. We mochten in de boot kijken van de eigenaar. Onder het dek zit een kleine huiskamer en een slaapkamer verstopt. De meneer vroeg of we een stukje wilden varen. Hij zei dat zijn racemonster wel 80 kilometer per uur vaart. Nienke zei dat we eerst toestemming aan onze ouders moesten vragen. Mama schudde met haar hoofd toen ze hoorde dat de boot 80 kilometer per uur vaart. Ze waarschuwde ons ook voor vreemde mannen die overdreven aardig doen. De rest van de middag heb ik me verveeld. Ik miste mijn vrienden. Waarschijnlijk waren ze lekker aan het voetballen in de voetbalkooi. Ik zit opgescheept met een overbezorgde moeder, een kattige puber en een vader die alles beter weet.