Lieve opa en oma Prins, - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Wout Prins - WaarBenJij.nu Lieve opa en oma Prins, - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Wout Prins - WaarBenJij.nu

Lieve opa en oma Prins,

Blijf op de hoogte en volg Wout

03 November 2018 | Nederland, Ter Aar

Bedankt voor de tablet, het zakgeld en de oordoppen. De tablet gebruik ik om mijn dagboek te schrijven en foto’s te maken. Het toetsenbord is heel handig en de camera maakt duidelijke foto’s. Nienke gebruikt haar tablet alleen om spelletjes te spelen en domme puberfilmjes te kijken. Van het zakgeld koop ik in ieder geval iets bijzonders voor jullie.

Papa vindt de oordoppen een belachelijk cadeau. Hij vindt dat we maar moeten wennen aan zijn gesnurk. Ik ben blij dat ik heel lang niet naar school hoef. Alleen vind ik het niet leuk dat ik jullie zo lang moet missen. Papa zegt dat de rondreis wel een paar jaar kan duren. Hij wil ons zoveel mogelijk landen laten zien. Als we terug zijn, heb ik misschien al een snorretje en Nienke net zulke grote borsten als mama.

Nienke is niet meer boos op papa en mama. Gisteren wilde ze nog bij Kirsten wonen en aangifte doen van ontvoering. Vanmorgen zei ze met een lief stemmetje dat ze zin heeft in de rondreis. Ze hebben haar vast omgekocht. Ik weet alleen niet waarmee, maar daar kom ik wel achter. Papa heeft de hele morgen met zijn hoofd onder de motorkap gezeten. Er was een probleem met de motor. Dat krijg je ervan als je een stokoude camper van Markplaats koopt. Toen hij klaar was, wilde hij met de camper op de foto. Een leuk begin van je dagboek kleine Wout, zei hij opgewekt. Hij was beledigd toen ik zei dat ik geen mensen op de foto wil. Elke foto wordt mooier als je vadertje erop staat, zei hij nog. Papa vindt zichzelf nogal knap. Zou hij zijn vergeten dat hij een bierbuik, een dikke neus, een klein rond brilletje en ouderwetse kleding heeft? Ook gebruikt hij veel ouderwetse woorden. De camper noemt hij een kampeerwagen en ons hondje Elvis een proleet.


Ik weet niet wat het laatste woord betekent, maar het klinkt bejaard.
Volgens Nienke wilde papa een ander baasje voor Elvis zoeken. Er was zogenaamd geen plaats voor een hondje in de kampeerwagen. Ze gilde dat papa een hondenhater is. Mama werd boos op Nienke. Ze zei dat papa zoiets nooit zou doen, dat hij wel moppert op Elvis, maar ook niet zonder hem kan. Dus Elvis gaat gezellig mee op reis. Ze hebben zelfs een nieuwe mand voor hem gekocht.

Over een kwartier moet ik het licht uit doen en gaan slapen. Dit wordt voorlopig de laatste nacht in mijn eigen bed. Morgen liggen Nienke en ik in een stapelbed, Elvis in zijn nieuwe mand en papa en mama in het grote camperbed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ter Aar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 November 2018

Niet slapen

14 November 2018

AquaZoo

13 November 2018

Racemonster

11 November 2018

Op naar Friesland

09 November 2018

Ecomare
Wout

Lieve opa en oma Prins

Actief sinds 03 Nov. 2018
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 2425

Voorgaande reizen:

03 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: